در مقاله قبلی درباره باتری سانتافه صحبت کردیم حال در این مقاله به باتری تویوتا یاریس می پردازیم.

باتری مناسب برای خودروی سانتافه باتری45 آمپر است که شما به راحتی می توانید از سایت باتری کار کلیه باتری های سپاهان باتری شامل اوربیتال قرمز - اوربیتال سیلور - اوربیتال پریمیوم - سوزوکی و باتری های صبا باتری شامل واریان می توانید انتخاب کرده و از خدمات تعویض و نصب رایگان باتری کار استفاد نمایید.

ریشه های تأسیس شرکت خودروسازی تویوتا، به سال ۱۹۲۶ بازمی گردد، که ساکیشی تویودا، اقدام به راه اندازی شرکت صنایع تویوتا نمود. پیشینه این شرکت، که در صنعت نساجی فعالیت می کرد نیز، به ابتدای قرن بیستم بازمی گردد، که به عنوان یک کارخانه ریسندگی فعالیت می نمود.[۴] ساکیشی تویودا، که سال ها همچون پدرش، به فروش فرش اشتغال داشت، این کارخانه را راه انداخته بود و در سال ۱۸۹۴ یک ماشین بافندگی صنعتی نیز ابداع کرده و ساخته بود.

ساکیشی در سال ۱۹۲۴ نوع تمام اتوماتیک آن را ساخت و دو سال بعد، کارخانه اتوماتیک ریسندگی تویوتا، تحت نام صنایع تویوتا پا به عرصه وجود نهاد. پسر کنجکاو و مستعد او، کیشیرو تویودا که در سال ۱۹۲۹ در رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه توکیو فارغ التحصیل شده بود، در کارخانه پدر مشغول به کار گردید، اما همه توجه او صرف ساخت موتور خودرو شد.

در سال ۱۹۲۹ موافقتنامه ای با شرکت برادران پلات از انگلستان در ماشین آلات صنعتی ریسندگی و بافندگی به امضا رسید. بر اساس این توافقنامه حق تولید و فروش دستگاه های اتوماتیک بافندگی به کشورهایی غیر از ژاپن نیز (مثل چین و آمریکا) در قبال۱۰۰٫۰۰۰ پوند داده می شد، که در پی آن، کیشیرو رهسپار ایالات متحده آمریکا شد. البته کیشیرو از این سفر اهداف دیگری نیز داشت. در زمان انجام مذاکرات با برادران پلات، مجذوب خودروها در غرب شد. در این سفر بود، که او تصمیم خود را برای ورود به صنعت خودروسازی گرفت.

در سال ۱۹۳۰ کیشیرو تحقیق بر روی موتورهای گازوئیلی را آغاز کرد. کیشیرو در مورد برنامه آینده خود با رئیس شرکت، ریسابورو م نمود، ریسابورو در ابتدا بسیار محتاط بود و فریادهای اعتراض از داخل و خارج شرکت بلند شد، اما کیشیرو بر تصمیم خود پافشاری می کرد و عقیده داشت که این تجارت برای شرکت سودمند خواهد بود و از همه مهم تر دولت نیز آشکارا برای تگذاری پیشبرد صنایع خودرو در تلاش بود. طولی نکشید که ریسابورو موافقت کرد و کیشیرو دپارتمان خودرو را در سال ۱۹۳۳ در قسمت کوچکی از کارخانه ریسندگی پدر، راه اندازی نمود. هدف او تولید خودرو های مناسب با شرایط ژاپن بود، در حالی که نکات مثبت خودروهای خارجی را نیز در نظر داشت.

در سال ۱۹۳۵ اولین کارخانه خودروسازی تویوتا، آغاز به کار کرد و سال بعد، لوگوی تویودا به تویوتا تغییر یافت. یک سال بعد، یعنی ۱۹۳۷ شرکت تویوتاموتور به طور رسمی افتتاح شد. بدین ترتیب یکی از موفق ترین کارخانجات ریسندگی ژاپن، در بین دو جنگ جهانی با تغییر گرایش، به کارخانه خودروسازی تبدیل گشت. تلاش و همت کیشیرو تویودا باعث شد، که از دل کارخانه پدر، کارخانه ای جدید، تأسیس شود.

در ابتدا خود کیشیرو به عنوان قائم مقام شرکت جدید عمل می کرد، که در سال ۱۹۴۱ به عنوان مدیرعامل، مشغول به کار شد. بلافاصله پس از راه افتادن شرکت جدید، اصول مدیریتی نوینی در روش مدیریت و اداره کارخانه، به کار گرفته شد.

در سال ۱۹۳۸ سیستم JIT عملیاتی شد. دو سال بعد، مؤسسه تحقیقاتی تویوتا افتتاح گردید. سال ۱۹۵۱ سیستم پیشنهاد ایده های خلاق در تویوتا فعال شد. ۱۹۷۳ مرکز طراحی و سال بعد نیز مرکز آموزش تویوتا، توسط کیشیرو راه اندازی گردید.

اولین محصول تجاری شرکت تویوتا، کامیون ۱٫۵ تنی جی۱ بود. در طی جنگ جهانی دوم تمام کارخانه در اختیار جنگ بود و برای ارتش ژاپن، کامیون تولید می کرد. تا چند سال بعد، از اتمام جنگ نیز، اجازه تولید خودرو به تویوتا داده نشد.

در سال ۱۹۵۲ با مرگ کیشیرو، مسئولیت شرکت بر عهده ایجی تویوتا پسر عموی او، قرار گرفت. ایجی به همراه پسر کیشیرو، شوئی شیرو تویوتا و طی سال های بعد، تویوتا را به یکی از شرکت های بزرگ خودروسازی جهان تبدیل کردند. در سال ۱۹۷۷ مرکز فنی تویوتا در ایالات متحده آمریکا افتتاح شد و سال ۱۹۸۴ همکاری تویوتا با جنرال موتورز در ایالات متحده صورت گرفت. پس از ایجی، تایچی اونو مسئولیت شرکت را به عهده داشت و در استقرار سیستم تولید تویوتا، بسیار همت گماشت و اصول راهنمای تویوتا را، در سال ۱۹۹۲ منتشر کرد.

امروزه تویوتا بزرگترین تولیدکننده خودرو در جهان است، که از وسایل نقلیه کوچک گرفته تا کامیون های بزرگ را در انواع مدل ها تولید می کند. شرکت تویوتا همچنین فعالیت های مختلفی در زمینه خدمات مخابراتی - خانه های پیش ساخته و قایق های تفریحی انجام داده است.

تویوتا یاریس (به انگلیسی: Toyota Yarislrm;) یک خودروی کامپکت کوچک است که از سال ۱۹۹۹ توسط تویوتا و به جای خودروهای تویوتا استارلت و تویوتا ترسل فروخته می شود. تویوتا از نام <<یاریس>> در نسخه های صادراتی مدل های مختلف بازار ژاپن استفاده کرده است، در حالی که در برخی بازارها وسایل نقلیه مشابهی را تحت نام تویوتا اکو از سال ۲۰۰۵ موجود است. در ژاپن نیز تا سال ۲۰۲۰، این خودرو با نام تویوتا ویتز ارائه می شد. از سال ۲۰۱۹ تویوتا برای مزدا مدل مزدا ۲ را براساس همان یاریس به بازار عرضه کرد. نام <<یاریس>> برگرفته از <<کریس>> به معنی جذابیت و زیبایی یا <<کریتیز>>، الههٔ یونانی گرفته شده است. برای مدل نسل چهارم، نام <<یاریس>> در سراسر جهان از جمله ژاپن (جایگزین نام <<ویتز>>) مورد استفاده قرار گرفت. تا مارس ۲۰۲۰، ۸٫۷۱ میلیون یاریس در جهان فروخته شده است.

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی کلیه خودروها کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.

دلایل خالی شدن باطری ماشین

به وبلاگ خود خوش امدید

تاریخچه صنعت خودرو و باطری ماشین

سال ,تویوتا ,باتری ,های ,شرکت ,کارخانه ,در سال ,سال بعد، ,که در ,کرد و ,به کار ,ایالات متحده آمریکا ,باتری تویوتا یاریس ,درباره باتری سانتافه ,قبلی درباره باتری

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تبلیغات متنی
cakekhooneh italy987520efel nevisandekhalagh bitcoin4u iranpars1 hitachikooler munikhservice raya2 kafshzanane adspopup